20071006

在SiamParagon上网

中午刚从苏梅岛回到曼谷,(the typing of chinese is driving me crazy!it's better for me to use English,save some time and money,'cause it cost me 40thb for  me to use the computer and the internet!) In koh Samui,it is charged everywhere for internet connection including wifi in starbucks,so my super heavy computer is useless! In order to catch the free flight of airasia,we had to get up as early as 4:30 am this morning!! After hours on bus,taxi,boat and taxi, and 45mins delay of the flight ,finally we could get to the booked hotel and meet our other 2 friends.Now we are showing these 2 newbies to the largest shopping mall in SE asia-Siam Paragon!

Got sunburned in Koh Nangyuan after snorkling hours in crystal sea , and at night ,I think I got cold!Take a oneday trip to Koh Tao and Nangyuan ,it's all about snorkling in big blue sea! All the creature beneath the water are sooooooooooo amazing! I spent hours after hours just following them  and tried to touch them! that's the hightlight of the whole trip! The fast boat was really fast and bumping! My hands got severl wounds and my ass+ head were bumped black and blue 'cause I was sitting in the front of the boat( there yu had the beat view!).The beach for snorkling was far more beautiful than in Maldive!!!!!!!!!!!!

24 条评论:

A D 说...

看来的确是时间紧迫 个别错别字我就不帮你纠正了关键是 照片呢

阿庆 陈 说...

泰国玩得开心

老虎 ♠ 说...

……其实本来我是沙发的,可惜刚才看了下面的文章浪费了5min

老虎 ♠ 说...

有广告商赞助的游玩就是舒服啊

伊娜 说...

今天终于坐到沙发~^_^好棒!怎么很多英文?知道我英文不好的哟,那我就不多说了~

janette zhang 说...

嘿嘿嘿嘿,你还好,我找了一台完全不能够打中文的电脑用,发现隔壁那台可以打的时候已经太迟了...
恨...
你的英文也太好了吧,鸟人~~~~!!!挖哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈
快艇是我最爱的一部分....哈哈,还有亚洲帅哥 哈哈

H H 说...

wooo...我爱泰国.>.<"

H H 说...

wooo...我爱泰国.>.<"

Jerry Li 说...

哎呀~ 下次去记得提前叫上我喔~ 那么爽~

光光 说...

花   眼

sisi wong 说...

今天投了5票,明天继续!:)

sisi wong 说...

加油! 永远支持你:)

点 光 说...

hahaparagon true 里面那道红色闪片的logo墙面很抢眼那!!不过里面的咖啡味道 就一般啦下次有机会、 带你去家不错的呵呵

小米 王 说...

昨夜大雨倾城
此刻 依然狂风暴雨
 
为什么 你可以一直在路上呢
真是羡慕!
 
还好,这些英文我还能看懂.

飞鸟 飞鸟 说...

在网吧........看看我自己
回家后再联系这里上网不方便
......

Smartbanana Mr. 说...

严重要求发PP……嘻嘻!

Kenny Chiu 说...

你倒玩的挺欢哈
 
那你直接放照片得了  不要抹字啦

刺 唯 说...

BangKok.!.
 
 
i dont know it's nice or not.
never been to there.
 
新站试运营.

楚 王 说...

其实你给我看看照片就好了。

点 光 说...

其实40B 对于siam paragon 来说恐怕已经算是比较厚道的价格啦哈哈 顺便祝你 在泰国玩得开心啦

Ivor 说...

The beach for snorkling was far more beautiful than in Maldive!!!!!!!!!!!!Really?Why not post some pix to share with us?曾經在川大混,那現在又去哪里混了啊?

皮 花花 说...

我来凑个8~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

淞皓 杨 说...

enjoy yourself,honey................

Smartbanana Mr. 说...

呵呵……关键的PP没有了……
玩得开心……

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...